آیا ممکن است برای بیمار به دیالیز برای درمان بیماری کلیه خود را
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است برای بیمار به دیالیز برای درمان بیماری کلیه خود را

آیا ممکن است برای بیمار به دیالیز به درمان بیماری کلیه خود را؟ دیالیز در درجه اول مورد استفاده برای ارائه یک جایگزین مصنوعی برای عملکرد کلیه دست رفته به علت نارسایی کلیه، این یک درمان نجات بخش است. با این حال، با هر دو دیالیز صفاقی (PD) و همودیالیز، در بعضی از مواقع زمانی که یک بیمار ممکن است عوارض جانبی از درمان وجود دارد. علاوه بر این، این نوع از درمان می تواند به کلیه آسیب دیده تعمیر و نه محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، پس از آن نمی تواند کمک کند بیمار از بیماری کلیه را دریافت کنید؟
آیا ممکن است برای بیمار به دیالیز به درمان بیماری خود را؟
همانطور که ما در آغاز اشاره شد، دیالیز می تواند بیماری های کلیوی را درمان نمی بنابراین بیمار که تحت آن آنها ممکن است نیاز به تکیه بر روی آن برای بقیه زندگی خود را. این است که برای نارسایی کلیه بیمار که در دیالیز به مدت چهار روز ممکن است آنها باید بر روی آن زندگی می کنند می گویند.
با این حال، آن است که در همان روز ما نیست. با بار رفتن، پزشکان اختراع یک سری از روش های درمانی بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی داروها که با هدف بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت آنهایی که باقی مانده از صدمه دیده است. با کمک کسانی که درمان، بیمار به دیالیز می توانید یک شانس خلاص شدن از شر.
چه درمان می تواند کمک به بیمار به بیماری کلیوی یک زندگی بهتر بدون دیالیز؟
درمان های شناخته شده ترین به عنوان بالا هفت درمان است، که یک سری از روش های درمانی بر اساس طب سنتی چینی شناخته شده است. همکاری با یکدیگر کسانی که درمان می تواند کمک به بیمار از شر دیالیز به تدریج با بهبود عملکرد کلیه بیمار.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد بالا هفت درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: